بلوک سنگین سیمانی | قهرمان سگین وزن بلوک‌ها
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

جالب است بدانید که این بلوک‌ها به شکل رنگی نیز موجود هستند که در نماهای خارجی و دیوار سوله‌ها و سازه ها به کار برده می‌شوند. برای برسی کیفیت این بلوک‌ها، از روش پرتاب شدگی استفاده می‌کنند. در این روش، بلوک‌های سنگین را از فاصله‌ی دو متری روی زمین پرتاب می‌کنند، و اگر در این عمل، بلوک دچار خردشدگی و فروپاشی نشود آن را تایید می‌کنند که دارای حداقل مقاومت فیزیکی لازم می‌باشد.

بلوک سیمانی سنگین ، عامل اصلی استحکام بیشتر سازه‌ها، عمدتا از ترکیباتی همچون سیمان و ماسه تشکیل شده‌اند. این بلوک‌های قدرتمند، در دو نوع دو سر باز و یک طرف بسته در بازار ارائه می‌شوند. هر کدام از انواع این بلوک، نقش متفاوتی در صنعت ساختمان سازی ایفا می‌کنند. از جمله کاربردهای این بلوک می‌توان به: دیوارچینی خارجی، فوندانسیون و حتی برای تزئین زیر گلدان‌ها و فضاهای سبز، اشاره کرد.

 سیوان لند یک پلت فرم خرید آنلاین مصالح ساختمانی است که در آن انواع مصالح ساختمانی مورد نیاز مهدسان و پیمانکاران را قرار داده. در این سایت شما می‌توانید مصالح ساختمانی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. بلوک‌های سنگین سیمانی نیز از جمله محصولات موجود در این سایت می‌باشد. برای استعلام و آگاهی از قیمت انواع بلوک‌ها و همچنین دیگر مصالح ساختمانی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

بلوک‌های سنگین موجود در این سایت، به همرا ویژگی‌های آن از جمله: وزن، ابعاد و...  در دسترس شما عزیزان قرار گرفته تا درمورد محصولی که خریداری می‌کنید آگاهی کامل را داشته باشید. نه تنها بلوک‌های سنگین بلکه دیگر محصولات موجود در سیوان لند نیز از این مدل مستثنی نیستند و هر محصول به همراه قیمت و ویژگی‌های آن قرار داده شده.

مجموعه‌ی سیوان لند تلاش کرده تا همانند دیگر بازارهای آنلاین خرید مصالح ساختمانی از جمله ایمالز، نیاز مشتریان خود را به خوبی رفع کند. این سایت معتبر خرید مصالح ساختمانی، تمام دغدغه‌ی یک مشتری را در نظر گرفته، تا بتواند یک خرید راحت و با کیفیت را تجربه کند. برای دیدن قیمت مصالح ساختمانی مورد نظر خود می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: